EuroShop Store
-->

EVC BDM100 EDC16 MED9 Simos ECU Flasher a další, ORIGINAL!

36288 Kč s DPH
29990 Kč bez DPH
32658 Kč s DPH
26990 Kč bez DPH
Ušetříte: 10% z ceny

Originální EVC BDM nejen EDC16 Flasher EDC16, EDC 16+ Plus, ME9, MED9, SIM266, Simos 6, Motorolas MPC 5xx CPU

Jsme skladový dodavatel firmy EVC Germany. Zboží máme u nás na skladu a poskytujeme telefonickou či osobní podporu, případně i profi úpravy datových souborů.

POPIS PRODUKTU:
pro naše zákazníky přinášíme za zvýhodněnopu cenu balíček EVC BDM100.K Original - žádný pirátský klon, ale originál Evc, pozor na podvodné verze BDM100, které nejsou ani klonem, tohoto produktu, ale jde o klon Dimsport z roku 2005, podobně je na tom tzv. EDC16 flasher, což je klon CMD z roku 2005 (neumí žádná nová auta po roce 2005). Každý klon = bez podpory nových aut.

BDM Flasher - BDM100 opens the door to a whole generation of ECUs - doživotní podpora a updates v ceně!

Nová verze USB 3.00 pracující i ve Windows Vista a vyšším (Windows 7 apod.).

Toto je akční set za zvýhodněnou cenu pouze u nás obsahuje:

  • BDM100.K USB modul (originální, žádný clon) - (běžná cena = 920 Eur bez DPH)
  • software a USB driver + doživotní updaty sw zdarma
  • propojovací kabely USB a plochý
  • černý plastový přenosný kufřík jako náš bonus (běžná cena = 20 Eur plus DPH)

Určeno pro tuning všech nových ŘJ motorů (tj. u Škodovek od Octavie II výše) postavených na bázi Motorola MCU. Na rozdíl od klonů, při vydání nové ŘJ se implementace přidá do SW update a vy budete moci zdarma upgradovat.

After the security entries for the OBD2 programming get more and more difficult, a new possibility has come up for chiptuning of ECUs with Motorola MPC555 - 565.

This generation of Motorola processors contain 448KB - 1MB Flash memory. That memory cannot be read and programmed with an eprom programmer. Therefore it is possible over the so called BDM interface, which must be implemented on every ECU board. For that purpose there are mostly 10 solder pads on the PCB.

Alternative there are ECUs with 12 or 14 solder pads, which can be supplied with operating voltage over these pads.

The BDM100 connects these solder pads of the BDM port with the WinOLS PC over the USB bus. The BDM100 gets its operating voltage from the USB bus. The ECU needs its own supply voltage of +12 volts.

To connect the ECU the positioning frame BDM140.K with the corresponding probe BDM141 - BDM147 will be needed.

Následující ŘJ byly úspěšně otestovány ( další mohou být otestovány a přidány na vyžádání ):

Producer Name Example car Processor Eprom EEprom Probe
Bosch EDC16 VAG, BMW, MB, PSA MPC556 AM29BL802 ST95320 BDM143
Bosch EDC16+ PSA, BMW MPC562 M58BW016 ST95160 BDM143
Bosch EDC16+ VAG MPC564 M58BW016 ST95320 BDM143
Bosch ME9 Volvo Volvo gasoline MPC562 M58BW016 ST95080 BDM143
Bosch ME9 BMW BMW R4 + V8 MPC555 2 x 28F800F3 ST95160 BDM143
Bosch ME9-2 BMW BMW R4 + V8 MPC564 M58BW016 - BDM143
Bosch ME9-3 BMW BMW R4 + V8 MPC564 S29CD016 - BDM143
Bosch ME9 MB MB SLK350 MPC564 M58BW016 ST95160 BDM143
Bosch MED9 VAG VAG 1.6/2.0L FSI MPC562 M58BW016 ST95160 BDM143
Bosch EDC7 MAN, Iveco MPC556 - ST95640 BDM143
Bosch BMS-K BMW K1200RS MPC562 M58BW016 - BDM143
Caterpillar ? Massey Ferguson MPC555 - AT25640 BDM142*
Delphi   Jaguar, Ford 2.0TDCI MPC555 - - BDM142*
Delphi DCM3 MB, Kia, Ssangyong MPC564 ? ? BDM147*
Delphi - Isuzu Dmax MPC561 M58BW016 AT25320 BDM149*
Marelli MJD Opel, Fiat MPC555 - ST95320 BDM144*
Siemens SID201 Jaguar 2.7D MPC563 M58BW016 ST95320 BDM141*
Siemens SID803 Volvo Diesel MPC555 AM29BL802 ST95320 BDM141*
Siemens MS45 BMW 6-Zyl. MPC555 AM29BL802 ST95320 BDM141*
Siemens MSS65 BMW M5 V10 MPC563 x 2 AM29BDD160 x 2 - BDM141* + BDM144*
Siemens SIM266 MB A200 MPC561 AM29BDD160 - BDM145*
Siemens Simos 6.x Audi A6 2.4L V6 MPC561 AM29BDD160 - BDM146*
Siemens PPD1.1 VAG 2.0 TDI MPC561 AM29BDD160 - BDM144*
Siemens MSV70 BMW 3.0i MPC563 AM29BDD160 ST95320 BDM141*
TRW EMS2 Volvo trucks, Renault trucks MPC565 - ST95160 BDM148

 

 

BDM - Background Debugging Module - programátor nových generací ŘJ motorů via BDM, umí čtení a zápis programu do ŘJ motoru nové generace vyskytujících se postupně od roku 2003 na všech nových vozech.

Hlavní vlastnosti:

  • podpora nových generací ŘJ všech nových motorů prakticky všech výrobců aut, na bázi Motorola 555 - 565 CPU, včetně nákladních
  • EDC16, EDC 16+ U31, U34 apod. vč. VAG RSA, EDC 7, Delphi, Marelli MultiJet, ME9, MED9, SIM266, Simos 6.x, Siemens MSS65, MJD, MS45, SID803 ... Nyní zvládne i Trucky!
  • čtení a zápis EPROM, EEPROM i paměti v CPU (viz filozofie nových motoroláckých ŘJ motorů)
  • upgrady softwaru - aktualizace - update - na nové verze ECU v ceně - žádné roční poplatky !!!
  • Pokud byl vypočten špatný checksum, je vždy možno provést operaci znovu a obnovit data, aby bylo možno nastartovat auto
  • neomezený počet pracovních cyklů flashování (oproti např. Universal flasheru)
  • dodávka obsahuje HW a SW, USB kabel k PC a propojovací kabel ke všem ŘJ Bosch (EDC16, ME9..) a plastový odolný kufr
  • uživatelská podpora a služby za zvýhodněnou cenu (ceník obdržíte na vyžádání)
  • pozor na různé levné a neoriginální pokoutně prodávané clony různých OBD2 flasherů přes kabel, jednak k nim nebudete mít podporu výrobce (jak by také ke clonu) a druhak s nimi nestáhnete a nenahrajete kompletní paměti např. Eeprom či CPU!
  • klony / clony nějakých BDM za 16000 také nezvládají ani všechny Škodovky, mají jen základní podporu EDC16 a tím to končí (podporou starých jednotek)

tool is a reader/programmer non EOBD for all the EDC16/Marelli MultiJet/Delphi/EDC7/MOTOROLA ECUs.
You need to unplug the ECU from the vehicle, open and connect it to our tool using a connector available on every EDC16,Marelli, Delphi ECU.
This Tool can be sold as a plug-in of our Map3d software or stand-alone.
The Software allow you to read/write the Eprom (29bl802), the internal firmware and the serial e2prom containing the car's codes.
All the ECU data can be stored in a single file with additional info like brand, model, plague, chassis number, data, note, customer...

Systémové požadavky:

  • Počítač nebo notebook s USB portem, Windows 2000 / XP / Vista ).
  • DODÁVÁME NOVÉ NOTEBOOKY
  • Nabídka nových notebooků - od 9900 Kč

Ceny (lze zakoupit i na splátky):

  • BDM 100 ECU Flasher original (žádný pochybný clon apod.), obsahuje: 1) přenosný plastový kufřík pro komfortní manipulaci, 2) napájecí zdroj 230V->12V, kabeláž, konektor - nástavec pro ŘJ BOSCH ECU (EDC16U1, 31, všechny Bosch, MED9). Skladem!!! Updaty sw na nové verze jsou v ceně. K dispozici i česká verze software.
  • OBD2 CAN Flasher  - systém pro všechny staré (Kline) a všechny nové (CAN) vozy přes zásuvku (vč. EDC15, EDC16, ME7, MED9 a mnoho dalších), pro naše zákazníky za 99000 Kč dotovaná cena, updaty na nové vozy v ceně.
  • OBD2 CAN EDC16 Flasher clon - bez podpory a bez rozšiřování ŘJ - na dotaz, cena cca 18000 Kč.
  • Pokud chcete nějaký pochybný clon za pár kaček, těžko můžete počítat s updaty, podporou, legalita je také problém a přijede nové auto a máte smůlu.

Update: na četné dotazy, "co je lepší, jestli BDM nebo OBD2 EDC16 Flasher" doplňujeme:

Pro objasnění, k čemu je vhodný BDM (univerzální programovací rozhraní nejen pro EDC16, ale pro všechny Motoroly) a k čemu je EDC16 OBDII Flasher:

  1. Jedině přes BDM lze vrátit ŘJ Motorola (používané od 2002 výše) do přesně stejného stavu, v jakém byla před poruchou, anebo před modifikací
  2. Jedině přes BDM lze zálohovat všechny paměti jako Flash Eprom, CPU i sériovou paměť, takže můžete v případě potřeby obnovit, co je potřeba
  3. Jedině přes BDM můžete upravovat i omezovač rychlosti, který je u Octavií nastaven na vysokou rychlost, ale třeba u Audi je vhodné jej posunout výše atd...
  4. Před OBD2 EDC16 se nedá dělat nic, v případě problému se můžete dostat do situace, kdy oprava auta (těch dražších) bude stát 50.000 Kč
  5. Zákazník nemá problém s BDM, když mu vysvětlíte, že je to pro jeho ochranu a zálohu jeho ŘJ a garance, aby bylo možno ŘJ vrátit zpět do 100% původního stavu např. kvůli záruce apod., což po OBDII EDC16 Flasheru už nikdy nelze provést (pakliže nemáte původní zálohu)...
  6. Doporučení - cokoliv dražšího, k čemu nemáte nové ŘJ je riskantní dělat po OBD2, ale i když máte novou ŘJ, tak k Audi už nedostanete PIN a musíte tak za dealerem kvůli přizpůsobení, pokud se řídící jednotka při přístupu přes OBD-2 zhroutí

Součástí obsáhlého obrázkového návodu je podrobný popis přímého napojení a popis pinů ŘJ a povídání ke každému typu ŘJ, jak ji správně zpracovat:

Bosch EDC16
Bosch EDC 16 Plus
Bosch ME9 a ME9.7 ECU
Bosch EDC7 ECU
Delphi (např. DCM 3.2 aj.)
Marelli MJD (Opel, Fiat)
Siemens SID803
Siemens SID201
Siemens SID202
Siemens SID203
Siemens SID204
Siemens SID206
Siemens MS45
Siemens MSS65
Siemens HMC Theta PI
Siemens SIM266
Siemens Simos6.x
Siemens MSV70
Siemens MSS70
Siemens PPD1.1

Trucky...

Motorola EDC S6 (Scania HPI)
MC Cummins CM850 (Cummins, Case, New Holland)
Bosch EDC7 ECU (Ford, DAF, Iveco, Mack, Man, Volvo)
TRW EMS2 (Volvo FH13, Scania, Renault Magnum)
John Deere L14
Delphi/DAF D656
Delphi/ISUZU DMAX

Pin Out Motorola (TM) standard.
Pin Out BDM modulu + Pin Out BDM portů
(2005-2008- další info postupně přibývají)

Seznam nástavců, které lze dokoupit (pokud děláte velmi často některé atypické ECU), zašleme na vyžádání.

 Vlastníme poslední verzi WinOLS a jsme schopni Vám pomoci s tuningem všech nových vozidel.


Přidat do košíku:

  • Kód: BDM100.K
  • Přepravní hmotnost: 1kg
  • Dostupnost na dotaz, kontaktujte.
  • Výrobce: EVC



Sdílet / uložit stránku do záložek:
Jaggni to - klikněte a přidáte tuto stránku do svých záložek na JAGG.czJagg.cz  klikněte a přidáte tuto stránku do svých záložek na Linkuj.czLinkuj  klikněte a přidáte tuto stránku do svých záložek na Vybrali.sme.skVybrali.sme.sk  Sdílej tuto stránku za použití mnoha bookmarkovacích služeb! - česky
link to Facebook.comFacebook  link to del.icio.usdel.icio.us  link to TwitterTwitter  link to YahooYahoo | Sdílej tuto stránku za použití mnoha bookmarkovacích služeb! - english | [ Více... ] 
Copyright © 2017 EuroShop. Powered by EuroShop.


Upozornění: Veškerý obsah tohoto webu je chráněn podle autorského zákona, zákona o ochranných známkách a podle příslušných ustanovení obchodního zákoníku o nekalé soutěži. Texty, výtvarná, fotografická a jiná díla zde se nacházející jsou chráněny každé zvlášť i v celku včetně jejich uspořádání a bez prokazatelného souhlasu provozovatele je výslovně zakázáno jejich kopírování a další šíření jakýmkoliv způsobem. Některé komponenty mohou obsahovat skryté ochranné prvky, které budou využity pro občanskoprávní i trestní řízení proti neoprávněným osobám.